Utusan melaporkan Teresa Kok mencari bodyguard untuk memastikan keselamatan diri beliau dan keluarga. Saya dengan ini ingin mencalonkan Abdullah untuk jawatan tersebut. Tetapi beliau hanya boleh berkhidmat bermula Mac 09.

Jika Teresa memerlukan khidmat bodyguard dengan segera, elok sahaja di ambil Zaid, baru sahaja meletakkan jawatan. Kedua-dua calon tersebut mungkin boleh mengisi kekosongan tersebut.

Mungkin Teresa boleh tunggu hingga bulan Mac, diberitakan beberapa nama lagi akan mencari jawatan baru kerana tewas dalam 'interbiu' nak pegang jawatan CEO. Teresa, jika mu nak yang lagi hebat jadi bodyguard, ada seorang ustaz di Perlis yang diura-urakan nak bersara. Kalau yang ni, siap sedia la telinga Teresa, tiap-tiap hari panas telinga.

Teresa.. teresa.. nak main politik tapi tak nak mengaku terlepas cakap, kena tunjuk rakaman video baru nak mengaku.. itu yang orang sempat rakam, kalau tak sempat macamana?? Isu azan tu tak da sapa rakam ke?

OreKelate: Aku duduk kelate dekat dengan tokong Cino, bilo hari dio main mercun papan hok besar tu, aku duduk diye jah, padahal telingo berdesingggg...

1 comments

  1. zeme // October 10, 2008 at 3:03 PM  

    salam,

    demo duk kat area taman kenangan tu ker..situ memang ada tokong gak..

    wasalam.